Başlangıç...

Bismillahirrahmanırrahiym..

17 Kasım 2019 Pazar

Alt Tabla Montajı


Baya bir uğraştırdı...

Kornişlerden alt iskelet.

Matkapla menteşenin dış kısmına 8 mm çaplı delik açtım.

Kızak bu şekilde oldu.
Menteşe iç kısmını ortadan kestim.

Böyle birleşiyor.

Step motoru japon ile yapıştırdım...


Altına tahtalar yapıştırıp yükselterek kızakla hizaya getirdim.

Dikkat!!! Motor ile tabla çakıştı...

Çözüm :Tabla altındaki kızakların altına tahta koyarak yükselttim.


Milleri düzene sokmak baya bir zorladı...
       En zor iş kızakları düzgünce yerleştirip vidalamak oldu... Vida çok zor giriyor. Tornavida bastırırken avcumun içi hasta oldu... Vida takmadan önce ince bir çivi ile delip onu çıkarıp oraya vida sıkmak lazım... Baştan ortaya uzun vida geçirdim. Onu da önce tahtayı elime alıp öyle delip, vidayı tahtaya geçirip, sonra o vidayı tabladaki işaretli yere sıkma şeklinde yaptım... Aslında bütün vidaları tablaya tutturmadan önce elimde tahtaya geçirsem daha iyi olabilirdi...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder