Başlangıç...

Bismillahirrahmanırrahiym..

22 Aralık 2019 Pazar

Ayarlamalara devam... XY Plotter olarak artık çalışıyor...

Yana tahta yapıştırdım. Somun takmaya...


Somunu sağlamca vidaladım...


İlk başarılı denemeler...


Delphi 7 ile kendim program yazdım...




Makarayı kestim...


Makara parçası, 0.5 uçlu basmalı kalem, SK8 Mil Tutucu, lastik ve Servo ile gayet hassas oldu...


CNC Shield'e geçince kablo karmaşası gitti...


Micro Switch Limit sensörleri. Bir basınca bir de çekince çalışıyor. Çekince çalışınca kablo kopmalarında işe yarıyor...

Artık daha güzel ve sağlamlaştı...



Komple sistem...

  Şimdi : Sistem olarak gayet başarılı. Beklediğimden biraz daha iyi hassasiyet olarak...
  Problem olarak, ısınma problemi oluyor. Bir de step durması oluyor, sıkışıp, gücü yetmeyince...
  Isınma için EN ile ısınma gidiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder