Başlangıç...

Bismillahirrahmanırrahiym..

16 Aralık 2019 Pazartesi

İlk denemeler ve tespitler...

Trapez Miller 2 mm/tur aralıklı ama 8 mm/tur ilerliyor... Milleri onlardan yaptım...

Kalemden kaplin başarısız. Alüminyum kaplin aldım yine...

İlk denemelerde motor bağlantısı yalpalama ve zorlanma yaptı...

17HS1402 motor için 24V ve fazlası lazım...

Acemiliğin verdiği bir karmaşıklık var...

Sabah gürültü oluyor. Komşular rahatsız oluyordur...

Faydalı bilgi : Yeni Trapez Mil geldi. Orta kızağa çok sıkı geldi. Ben de Trapez Mil'i ileri-geri sürterek kızağı gevşekleştirdim...

Vidalı Milin kızağına somunu yapıştırırken çok güçlü epoxy yapıştırıcı kullandım. Yapıştırıcı mil ile somunu da aşırı sıkı tutturmuş. Artık somun işlemez oldu malesef... Başka bir Vidalı Mil siparişi verdim... Bu sefer araya tahta yapıştırarak somunu ona vidaladım...


CNC Deneme : A4 Kağıdına düzgün "DENEME" yazısı oldu...

Micro Switch'leri etkin hale getirmeye çalışıyorum...


robotizmo.net'in Micro Switch'i eskiden aldığımdan daha iyi yapıştırma açısından... 3 mm'lik Vida ve kenarlarına karbonatlı Japon ile tutturdum...

Kalem Servo baskısı, belli bir denemeden sonra yetersiz kalıyor...
Köprü motoruna yaklaşınca gücü yetmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder