Başlangıç...

Bismillahirrahmanırrahiym..

15 Ocak 2020 Çarşamba

Problem : 2 ileri 1 geri... Precision error...

2 ileri 1 geri durumunu tespit ettim...
QuadCopter yaparken de böyle oluyordu. Bir problem hakkında diyordum şimdi oldu ama sonra bakıyordum ki olmamış...

Şimdiki mevzu ise precision (doğruluk) sorunu... Y ekseninde aşağı ve yukarı çizgiler çizdirirken Duty dediğimiz, kare dalganın biri az giderken diğeri çok gidiyor...


Sorunu çözmek için önce Y tablasının oynayan milini tutturmak için Mil Tutucu taktım...

Sorun hala devam etmekte...

Git-Gel Duty oranı bozukluğu bu şekilde...
Bozuk ve düzgün PCB örnekleri :


Bozuk olan...


Düzgün olan...
Bozuk olan orjinal çizim. Düzgün olanda ise bozuk çizgi aşağıdan yukarı ters çevrildiği için düzgün oluyor...

Alt tabla yalpalama yaptığı için 2 uca Mil Tutucu taktım. Kalem oynama yaptığı için, kalem tahtasını iyice alçalttım. Daha düzgün oldu gibi gelse de dediğim gibi 2 ileri-1 geri durumu oldu. Sorun devam etmekte...
X ve Y'si en sol-üstte olanları düzgün yapıyordu. Y'si aşağıda olan denemeler ise bozuk oluyordu... Bir çözüm umudu oldu...

----------------------------------------------------------

Sonra Mil Tutucular gelince, iyice sabitledim...

Mil Tutucular ile iyice sabitledim...

Yapıştırmak için "404 Plastik Çelik" yapıştırcı kullandım...

Y'si aşağıda olan deneme düzgün oldu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder