Başlangıç...

Bismillahirrahmanırrahiym..

1 Ocak 2020 Çarşamba

Z Ekseni ve matkap ucu.

XY Plotter olarak daha çok deneme yapmam lazım ama yine de Z eksenini tasarlamaya başladım...

A2212 Motor + MAN02 Mandren + İnce matkap uçları ile bir kafa planladım...
Uç kısmı A2212 Motor ve Mandren ile (3 mm'lik sap).

SolidWorks ile Z eksenini tasarladım...

Z ekseni tablasına başlarken.
Sanayi'deki mobilyacı sağolsun bana güzel bir tabla kesiverdi...

Artık yöntemi geliştirdim : Her bir montaj aşamasını laçkalık, sıkılık, rahat kayma kontrolü şeklinde deniyorum iyice...

Vidalarken önce çivi ile delik açtım. Japon ile yapıştırdım ve vidaladım...
Bu aşamada uygun tahtaları bulmak biraz problem olabilir...

Plastik kelepçe ile sağlama almak lazım...

Alt Tabla 4 cm daha kısalabilir... Sıkılık kontolü gerekiyor...


Matkap hizasının düzgünlüğüne çok dikkat etmek lazım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder